2012-03-25

Prickigt, randigt, rockigt och punk!

På lördagen var jag o Zoey på ett års kalas! Det var roligt och jag passade på att slänga ihop en fin fin vårmössa till fina killen som fyllde år. Jag har gjort en annan mössa av samma klänning och den är med snören . Se foto på Z nedan.









Ibland när jag är "in the mood"  går bara allt på räls med syandet och sen andra dagar syr jag fel heeeela tiden och jag får till EN halvdan produkt... ja idag var en bra dag =) Här nedan ser ni vad jag åstakommit.
Barnmössa  stl 50
Alla mössorna har nu fått en namnskylt. Dessa har jag beställt från Bibbi. Otroligt snabb leverans!

Vuxenmössa stl 56 och barnmössa stl 40
Vet inte om jag har visat loggan ordentligt men här är den! Dessa har jag beställt här.


Vuxenmössor stl 56

Här nedan är kläderna jag sytt av

                                                                 


Hittar du något av intresse kontakta mig via mail eller Facebook.

1 kommentar:

  1. Dina mössor är urfina!! Gillar återbrukside'n + att man blir glad av dina mönsterval och färger!!

    SvaraRadera