2012-03-16

Inspiration

En hemsida som jag ofta är inne på är It's a house skriven av Karolina Strandberg. Där får jag mycket inspiration till b.la. till hemmet. Hon har samlat många olika tips om snygg återanvändning av te.x.galgar och bildäck. Helt i min smak!!


Här får ni se foton på två mössor som har hittat ny ägare! Otroligt kul =D


Foto: Emma Platan

    



Foto: Emma Platan

Denna vecka köpte jag nya synålar så nu har jag så det räcker ett tag...så det var bara att dyka ner i klädhögen och hitta passande plagg till beställningarnas önskemål. Resultatet blev två snygga mössor till spralliga barn!







                                                           


3 kommentarer:

  1. Du är sååå duktig Sahar! Jag är grymt imponerad! Vet var jag ska beställa mina mössor när det blir dags ;-) (dvs. inte än..) kram, Marta

    SvaraRadera
  2. Tja gumman! :) Du gör så sjukt snygga saker! :) Hemskt att vi inte hunnit ses, men det är jävla stressigt jämt. :( Hemskt hemskt! Kram!

    SvaraRadera
  3. Gillar den gröna och rosa mössan =)
    //KeeY

    SvaraRadera