2012-02-12

Ett haaav av mössor

Det är roligt att sy mössor då de blir så personliga! Ingen mössa är den andra lik.
Jag lägger upp några "före" foton, men inte alla, det blev en del mössor :)

Min 10 månders fick agera modell, men denna gång var det inte lika populärt. Hon tog av mössan fort,  så jag fick vara kvick med kameran, sedan mutade jag henne med en leksak så det gick något bättre.

6 stycken "före" foton


Här är mössorna =)






Tre stycken blev med snören










Efter att jag tog dessa foton såg jag att jag missade några mössor, men jag kommer att sy ännu fler så det kommer förmodligen ett nytt mössinlägg senare. =)

2 kommentarer:

  1. Oj, duktig du är Sahar! Du har ju en hel fabrik där! =) Roligt med egen blogg!
    kram, Marta

    SvaraRadera
  2. Oj, va många mössor! Va du är kreativ och duktig!

    SvaraRadera