2013-04-01

Vårmössor till salu! /Springhats for sale!

Nu när "Remade by MirriPirri" har gått och blivit ett litet företag så har jag börjat sälja mina alster genom bloggen också!
Vill du göra en beställning så maila mig på remadebymirripirri@gmail.com.
 
Jag är fortfarande nybörjare på det här med företag. Det är mycket att hålla reda på, men kul och spännande :)
 
 
Jag har lyckats knåpa ihop några unika vårmössor i storlek 48/50 ( 9mån-2 år) och 44/46 (4-6 mån). Alla mössor jag syr blir unika, alltså syr jag ett exemplar av varje. Jag kan dock använda samma tyger på mössor, men jag kombinerar färgerna olika. Alla mössor kostar 150 kr/st inklusive porto.
 
Ursäkta dålig bildkvalité på de flesta bilderna här. Jag hann inte fota när det va dagsljus...
 
 
 
(Bild ovan) Storlek 48/50
 
 

(bild ovan)Storlek 44/46
 
Fyra mössor fick det sista av en bredare sort av svartvit randig tröja.
 

 
(bild ovan och nedan) storlek 48/50
 



 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar