2013-03-25

Börs med metallknäppe/ Framed clutch purse

 
Jag tog mig an utmaningen att tillverka en börs med metallknäppe igen. Denna är gjord av en liten bordsduk ovh fodret är av en klänning, märker dock att jag inte tog någon bild på insidan av börsen, men ni får överleva utan.  Den förra kan du se här. Jag blev mer nöjd med denna då jag hittade en bättre beskrivning på hur de sys. Jag gick in på youtube och sökte på "frame clutch" och hittade bra instruktioner. Jag glömde dock sy dit mitt märke... men det får bli på nästa :)
 
I made another framed clutch purse. It was easier to make it this time because I found good tutorials on youtube. You can read about my first one here.
 


 
Vinnaren av MirriPirri tävlingen är avgjord och av alla facebook och bloggtävlande så var det lyckligt lottade Titti Skarp som vann! Hon har valt sin MirriPirri vinst och den ska jag knåpa ihop i veckan. Kul!
 
The winner of the MirriPirri contest is Titti Skarp and she has chosen her price. I will be working on it this week. Fun!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar