2012-07-31

Tillbaka till verkligheten / Back to reality

Hej hopp!! Nu är vi tillbaka från det fantastiska bastulandet. Det har dock inte varit så bra väder alla dagar, men med en liten ettåring så finns det alltid något att göra.

Hello! We are now back from the amazing saunaland. We did'nt have the best of luck with the weather but with a one year old you always find something to do.


Lite regnkläder på så är vi redo för ute lek!

Whit some rainclothes on we are ready to play!



Jag har som jag sa i förra inlägget inte varit på latsidan. Virkat har jag gjort en del och det blev två iPad fodral och några mobilfodral och babyvantar. Jag använde restgarn som jag fick av mormor.

Like I said in the last post I have been doing som handicraft work. I have been crocheting som iPad cases cellphone cases and a pair of babygloves. I used a bag  of waste yarn I got from my grandmother.


Virkade iPad fodral

 

På väg att bli babyvantar




Självklart tillhör det att äta bär från ett strå. Mums!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar