2012-07-07

Flytt flytt flytt

Nu har det ekat tomt på bloggen med nya inlägg och det är inte för att jag är på latsidan, tvärt om. Vi har haft fullt upp med flytt flytt flytt och städ städ städ och vi är långt ifrån klara!
Känner mig dock liiite stressad då jag ska vara med på en hantverksmarknad nästa månad och jag har inte hunnit sy upp ett lager... men så fort jag får ordning i syhörnan så då ryker det i pedalen! Tur att det finns timmar på natten också. :)

Min syhörna just nu....

Jag är supernöjd med nya lägenheten. Alla väggar och golv är nyrenoverat och köket och badrummet är så fint! Nackdelen är väl att vi bor på vån 3 utan hiss...jag får fina vader dock ;) 

I am in the mittle of moving to a new apartment and we are still not finished. I feel little bit stressed because I will be selling my products in a market next month but I have not got any time to sew! But I will find the time :) 
The picture is taken of my "sewcorner"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar