2012-06-13

Testpiloter

Buster
               foto: Sussie E                 

En sjal som knyts fast


Bebbe
Foto: Sussie E 

En sjal med en tryckknapp ( ska utöka modellen till två knappar och göra den lite bredare runt halsen)


Bebbe
Foto: Sussie E

En sjal som knyts en gång för att sedan tryckas med en tryckknapp

Jag berättade i det här inlägget om att jag börjat sy lite sjalar till hundar också, vilket är nytt och roligt för mig, men eftersom jag inte har egna hundar så har dessa fina Buster och Bebbe fått vara mina testpiloter :) Tack Sussie för att du tog tid att prova och svara på mina följdfrågor!


Earlier I told you about how I started to sew scarfs to dogs as well. It is new to me and therefore fun! I don't have  any dogs my self so I asked a client if her sweet dogs , Buster and Bebbe could try some scarfs for me and tell me what they think.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar