2012-06-24

Små monster har vaknat


Jag hade lite tyg kvar från overallen och dessa monster blev till ikväll. Egentligen av ett misstag... jag råkade klippa till ett litet hål med saxen på fel ställe och förbannad blev jag på mig själv, men så fiffigt det blev! Ett misstag kan alltså leda till något superbra :) I detta inlägg kan du se vad jag gjort mer med tyget.

Mobilfodralen är gjorda av ärmarna. Tyvärr syns det dåligt på fotot nedan.

I made some "monster" phonecases out of an old overall for kids. You can read more about this overall here.

original


 Passade på att göra en monstermössa när jag ändå var i farten! Se bilden nedan hur alla knappar sitter efter fotot med lilla Z.

I also made this "monster" cap to my little Z.

                          original                                               Alla små monster fick lite knappögon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar