2012-08-24

Österbybruk höstmarknnad 2012 / Österbybruk market 2012

Ja då var det dags igen att vara med på en marknad! Denna gång ska jag stå på Österbybruks höstmarknad som är imorgon den 25/8. De kommer tydligen ha tivoli också. Ska bli kul! Det känns lite pirrigt också att stå och sälja något som JAG har gjort!
 
I will be selling my MirriPirri products at a market in Österbybruk tomorrow. I am very excited!
 
Här får ni se högarna somjag kommer att ha med mig:
 
 
 Lite väskor och mobilfodral
här nedan ser du lite mössor och sjalar och en snuttefilt och en blöjförvaring
 


 



 
 Massa nyckelband i två olika storlekar,
dregglisar och haklappar.
 
 En picknickfilt
fick jag till av blått
duschdraperi
och ett rödrutigt
påslakan och ett tyg med massa djur på.
Filten går sedan att vikas ihop och sättas fast lite fiffigt :)
 
Önska mig lycka till imorn då!! iih!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar