2012-09-03

Mobilfodral / Cellphone cases

Nu har det varit ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Jag har varit upptagen med att göra ordning min syhörna som jag fortfarande inte är nöjd med! Men det går framåt... Jag har tagit en liten paus från syandet och virkat en del mobilfodral. Här nedan kommer en ungefärlig beskrivning på en sådan.
 
Detta behöver du:
 
Virknål (jag använder 3mm)
Valfritt garn
Sax
En telefon för att måtta med
 
Here you have a tutorial for a cellphone case
You need:
 
a crochet-hook(I use 3mm)
yarn
Scissors
A cellphone to measure with
 


1. Virka enkla maskor , måtta runt din telefon, gärna 2-3 maskor extra
 
1.Measure with your phone 


 
 2. Virka fast ändarna så att du hädanefter virkar i cirklar runt runt runt...
 
2. And start crocheting round and round...
 
 
3. Varva med ett annat garn
 
3.use two different yarns if you like
 
 
 

 

 
Klart!
 
Done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar